مشاوره کسب و کار

مشاوره راه اندازی و توسعه کسب و کار های کوچک

مشاوره کسب و کار

مشاوره راه اندازی و توسعه کسب و کار های کوچک

بایگانی

کشورهای تولید کننده عمده پسته

محمد رضائیون | دوشنبه, ۱۸ تیر ۱۴۰۳، ۰۶:۴۵ ق.ظ

سلام:

محمد رضائیون :

مشاور کسب و کار ؛ دریافت وام بانکی با سند ملکی ؛دریافت وام با سود کم ؛ دریافت وام با ضامن بدون سند؛دریافت کلیه مجوزهای کسب و کار و تولید؛سرمایه گذاری؛بورس؛سبدگردانی سهام بورس؛

کشورهایی که به عنوان تولیدکننده عمده پسته شناخته می‌شوند عبارتند از:

1. **ایران:** ایران به عنوان بزرگترین تولیدکننده و صادرکننده پسته در جهان شناخته می‌شود. استان‌های کرمان، خراسان رضوی، یزد، و فارس از جمله نقاط مهم تولید پسته در ایران هستند.

2. **ایالات متحده آمریکا:** ایالات متحده در مناطقی مانند کالیفرنیا، آریزونا، و نوادا نیز تولید پسته زیادی دارد و جزو کشورهای بزرگ تولیدکننده است.

3. **ترکیه:** ترکیه یکی از کشورهای مهم در تولید پسته است، و مناطقی مانند گازی‌عانه، غازی‌عانه و سیرت در استان گازی‌عانه تولید بالایی دارد.

4. **سوریه:** سوریه نیز به عنوان یکی از کشورهای تولیدکننده پسته در جهان شناخته می‌شود، به خصوص در استان‌های الحسکه و دیرالزور.

5. **استرالیا:** استرالیا نیز یکی از کشورهای مهم در تولید پسته است، با تولید اصلی در ایالت نیوساوت ولز.

این کشورها از جمله بزرگترین تولیدکنندگان پسته در جهان هستند و هر کدام سهم قابل توجهی از تولید جهانی را به خود اختصاص داده‌اند.

با ما همراه باشید.

راههای تماس با ما:

تلفن: 09126902785 ,09126116636

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی